czwartek, 29 sierpnia 2013

39♥ Panda Kawaii ^-^

Hej! 
Na początek chciałam się Was zapytać czy na blogu miałyby się pojawiać stylizacje z moją biżuterią (tzn. modelka-ja, fotograf-mój dziadek), żeby Was nie zanudzać tymi świnkami we wrześniu ;) Chociaż na pewno zostawię sobie na 'czarną godzinę' posty modelinowe :3

Starałam się, starałam, aby wyszło to tak:
↗Na zdjęciu widać linka, bo zdjęcie nie moje ;) ↖

Ale wyszło tak+coś dodanego ode mnie-bambus ^-^


I tym oto sposobem nie wygląda ona jak kawaii :P

Po tym można stwierdzić, że nie umiem robić zapięć XD

A w ogóle bawię się pizap'em :3

Jutro, będę się chwalić :3 Czym? Zobaczycie :3

Pozdrawiam 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy nawet malutki komentarz ♥

Spam i reklamy będą usuwane ♥

Chamskie komentarze zostawiam, ale przygotuj się na chamską odpowiedź :3