czwartek, 22 sierpnia 2013

36♥ Świnka zakładka

Hej!
Nie chcę Was zamęczać modelinowymi postami, więc piszę 'blogową tradycję' :D
Chciałam tylko powiedzieć, że od września posty nie będą pojawiały się regularnie, bo cały wrzesień będzie zawalony ewaluacjami -.-" (takie głupie testy sprawdzające cały poprzedni rok szkolny; z każdego przedmiotu). Ogólnie w rok szkolny mam niestety mniej czsu na modelinę :c

Let's start ;)




Krótka historia:
I teraz nie pamiętam, czy mama mi ją kupiła jak była w Krakowie na koncercie, czy gdzieś w Bukowskim ją kupiłam ;-; Ale i tak jest szłodziak :3

Tak, włożyłam ją do znienawidzonej książki-lektura ;-;

Fajna, nie? :D

Pozdrawiam 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy nawet malutki komentarz ♥

Spam i reklamy będą usuwane ♥

Chamskie komentarze zostawiam, ale przygotuj się na chamską odpowiedź :3