niedziela, 31 marca 2013

22♥ Wesołych Świąt :)

Wszystkiego Najlepszego!
Zajączka bogatego,
Samego słońca na niebie,
i...?
Nie mogłam wymyślić rymu XD
Co dostaliście? Ja piżamę z MH, kolejną część Sióstr Wampirek, Robbeccę DC, Deuca SCOF, kasę na remont domku moich MH (XD) i dużo, dużo zająców :D
Wyjątkowo nie będę Wam życzyć mokrego dyngusa, tylko zimnego dyngusa (rzucamy się śnieżkami zamiast wodą, nie?) XD

Zapraszam Was jeszcze do konkursu na moim i Madzi blogu o MH, http://monsterhighblox.blogspot.com/2013/03/small-lovers-edycja-1.html?m=1
w tym poście, do którego dałam linka jest wszystko powiedziane :3

Wzięłam udział w konkursie beads.pl, w którym wysyła się wiosenne prace. Oni wkładają je na swojego Facebooka, więc jak tylko znajdę moje kolczyki to dam Wam linka i poproszę o lajkowanie :3

Dobrze będę już kończyła, tego posta.
Papapap :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy nawet malutki komentarz ♥

Spam i reklamy będą usuwane ♥

Chamskie komentarze zostawiam, ale przygotuj się na chamską odpowiedź :3