piątek, 29 marca 2013

21♥ Liebster Blog Adward :3

hejo :3
Modelinowa Muffinka nominowała do Liebstera wszystkich, którzy przeczytali post na jej blogu, więc ja rb tak samo :3 Każdy kto tego posta przeczyta jest nominowany przez szanowną Zozolę :3

1. Dzwonisz, czy wysyłasz SMS'y?
SMS'y :3
2. Ulubiony smak gumy do rzucia?
Ogólnie to nie rzuję gumy od ponad trzech lat (moje piękne uzębienie w pięknie oczojebnych kajdanach XD). Ale pamiętam, że lubiłam Orbit Kids XD Teraz mam manię pomarańczy, więc powiedzmy, że pomarańczowego Orbita (a jest taki w ogóle?^^).
3. Grać w grę, czy czytać książki?
Grać w grę :3
4. Ulubiona książka?
Powiedzmy, że Przemyślenia Niekrytego Krytyka :D
5. O której wstajesz?
W normalne dni o 6:50, a w weekendy i wakacje o 9:30, a czasami 14:00 :D
6. Spacer czy przejażdżka?
Spacer :3
7. Diesel czy benzyniak?
O.o nie tankuję :3 Ale dobra Diesel. Trzeba dbać o środowisko :D
8. Mięso czy warzywka? :D
Mięcho :D Ale nie świnki :c
9. Na Wspólnej czy M jak Miłość?
I to pierdoły, i to pierdoły :3 Polskie trele nowele (a może morele?:D ).
10. Legalnie czy na kocią łapę?
O.o Nie wiem :O
11. Szkło czy plastik?
Szkło :D

Pytania takie same :3

Mam do Was pytanie. Zmienić wygląd bloga? I założyć srebrną agrafkę? Mam masę inspiracji :D Tylko zamówienie na beadsach i do roboty :D

Branoc :D

1 komentarz:

  1. elosz ! dzięki za libstera ;3 i tak załóż agrafkę bo ja raczej też zakładam ale nw , bo trzeba mieć na co przelewać pieniądze . Mama mówi że na jej 2 konto i nie będę musiała zakładać swojego ! (Juppi)

    pozdrowionka od chorego Gosiaczka ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy nawet malutki komentarz ♥

Spam i reklamy będą usuwane ♥

Chamskie komentarze zostawiam, ale przygotuj się na chamską odpowiedź :3