czwartek, 2 stycznia 2014

56♥ Bransoletka ze skrzydełkiem

Hej!
Nie będę określać koloru tej bransoletki, bo by mi to linię zajęło :'3
Nowy rok minął, fajerwerki były, ale filmy z kamery się usunęły ;-; Cóż, nic nie zrobię. Dzisiejsza noc nie była zbyt szczęśliwa, bo Sauron był chory i o 12 w nocy musiałam jechać do weterynarza. Dziś od rana jego stan się nie polepsza. Mam nadzieję, że będzie lepiej...
Dzisiejszą bransoletkę dostała Aga na prezent świąteczny.



Pozdrawiam ♥

P.S. Mam pełno postów bransoletkowych w zanadrzu. Dać jutro świnkę czy Was dalej nimi męczyć aż się skończą?


5 komentarzy:

  1. Mi się podoba :) |

    Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka ładna :D Moja koleżanka ma podobną fioletową xD
    Chcę Cie poinformować (nie wiem po co, bo po raz pierwszy to robiem) że na blogu verca-mhtf.blogspot.com około 10.04.14 r. zniknie reklama twojego bloga :D
    P.S nie zawitałam tutaj tylko po to ;) (to tak przy okazji). Chcę abyś napisała mi na g-maila verca0601@gmail.com (bo chcę się czegoś dowiedzieć)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz nominację do LBA żożo. Mozesz mi odpowiedzieć na pytania lub nimi wzgardzić :)

    dream-with-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy nawet malutki komentarz ♥

Spam i reklamy będą usuwane ♥

Chamskie komentarze zostawiam, ale przygotuj się na chamską odpowiedź :3