poniedziałek, 30 grudnia 2013

54♥ Zatyczka do telefonu z wieżą Eiffla

Hej!
Słońce świeci tak jakby zaraz miała się zacząć wiosna, ehh... Ostatnio byłam na dworze w Conversach, bo było tak ciepło. Zaktualizowałam wczoraj zakładki na blogu, możecie zobaczyć :3 I zdecydowałam się na... SKLEP NA DAWANDZIE, JUPII! Już za tydzień będziecie mogli kupować moje wyroby :3 Na razie w małych ilościach, ale wszystko będzie się powoli rozkręcać :'3
Dzisiejsza zatyczka miała być też czerwona, ale nie było koralików :c 

Enjoy.



Pozdrawiam ♥

2 komentarze:

  1. Cudeńko...ja mam taki koralik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna :>
    Szczęśliwego Nowego roku c:
    Pozdrawiam - Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy nawet malutki komentarz ♥

Spam i reklamy będą usuwane ♥

Chamskie komentarze zostawiam, ale przygotuj się na chamską odpowiedź :3