czwartek, 2 maja 2013

26♥ 2000 wejść!

Wow, Zozo! Dobiłaś aż tylu?!

Dzięki, kochani :*
Dzięki za te 5 miesięcy razem, za 99% miłych komów.
Dzięki za wszystko :*

Mam taki pomysł, żeby blogowi przywrócić dawną atmosferę :)
Nowy nagłówek już się szykuje tylko, że ten program w Picassie, ahhh... kiedy się naprawi ???!!!
Może by tak 3 razy w tygodniu robić świnkowego posta, a raz o biżuterii?
Moim zdaniem byłoby fajnie, ponieważ nie mam dużo czasu na robienie biżuterii codziennie XD
Tak myślę, by zrobić tak:
-poniedziałek: post świnkowy
-wtorek: przerwa
-środa: post świnkowy
-czwartek: przerwa
-piątek: post biżuteriowy
-sobota: coś się wykombinuje XD
-niedziela: post świnkowy
Myślę, że taki układ odpowiada :) Co Wy na to?

Hehe, a teraz zadanie dla Wasz XD Musicie zgadnąć kiedy się urodziłam :p Macie trzy próby :3 Podpowiem:
-miesiąc: jeden z miesięcy letnich wakacji
-dzień: jest jak ocena, którą często dostaję z angielskiego
Jestem ciekawa czy ktoś zgadnie, bo na dobrą sprawę mnie nie znacie (no nie wiecie jakie dostaję oceny, ale powiem, że dobre).
Taka zgadywanka XD

Zamęczę Was jeszcze statystykami :3
-Polska-1889
-Niemcy-57
-Stany Zjednoczone-25
-Rosja-24
-Wielka Brytania-10
-Hiszpania-5
-Słowacja-3
-Francja-2
-Norwegia-2 (no dzięki Błażej, że wszedłeś te 2 razy :*)
-Brazylia-1

To co...
papa :*

P.S. Dubstepik się da wyłączyć, pewnie nie umiecie go znosić, jak ja go uwielbiam :)

2 komentarze:

  1. Myślę że 4 lub 5 sierpnia.

    Pozdrawiam i gratuluję tylu wyświetleń-Klaudia Dash (wcześniej Emilia Baggins)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mwahahah, Zozik starsza jestem! 1 maja (niedawno) 12 lat skończyłam.
    Strzelam 5 lipca?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy nawet malutki komentarz ♥

Spam i reklamy będą usuwane ♥

Chamskie komentarze zostawiam, ale przygotuj się na chamską odpowiedź :3