niedziela, 24 lutego 2013

17♥ Ehhh :p Czyli post organizacyjny, statystyki itd :D

heloł.
Chyba zacznę przynudać :D Coś mnie wzięło na napisanie takiego posta :p Nie wiem dlaczego. Chciałam jeszcze bardzo podziękować za 1000 wejść :3 Bardzo się cieszę, że blog tak bardzo Wam się podoba :D To zaczynam :3 Gotowi jesteście?
Blog ma:
-1054 wejścia,
-4 obserwatorów
-17 (łącznie z tym) postów
Weszłam jeszcze do jakby "głębszych statystyk' i zobaczyłam, że mój blog oglądają ludzie z (podam kraje i liczbę wyśietleń w danym kraju:
-Polska, 991
-Wielka Brytania, 8
-Stany Zjednoczone, 6
-Niemcy, 7
-Hiszpania, 5
-Słowacja, 3 (ale tegochyba liczyć nie będę, bo to były moje wejścia gdy byłam na Słowacji :p )
-Irlandia, 1
-Francja, 1

No bardzo dziękuję tym wszyskim ludzio z innych państw, stanów, wysp i nie wiem czego jeszcze :D
Przypominam jeszcze, że mój blog możecie tłumaczyć na inne języki, ale... Google tłumaczy, ze cały blog jest o... ŚWINKACH MORSKICH -.- Dobra przeżyjemy :p Blogstera też inaczej tłumaczy, a się mogę doczytać :p

Chciałam jeszcze powiedzieć, że będę zmeniałam playlistę na Dubstepowe piosenki (nie wiem czy lubicie, czy nie ale zawsze można to wyłączyć :p ) i może jeszcze jakieś inne fajne :3

I jeszcze jedna rzecz, o której chciałam powiedzieć. Nie spamujcie mojego bloga pisząc ciągle linki do swoich (mówię to do wszystkich ale w szczególności do jednej osoby-SweetSimka). Oczywiście możecie się pytać o obserwację za obserwację, z chęcią zaobserwuję Wasze blogi :p

To chyba wszystko co miałam powiedzieć :p Pamiętajcie o przeczytaniu regulaminu chatu, ponieważ włozyłam tam nowe zasady. Chciałam jeszcze tylko powiedzieć, że (taka nagła myśl :p ) na bloga będę również wrzucała moje rysunki i biżterię, którą robię (to nie będzie tylko świnkowe). Jednak świnki zdecydowanie będą tu wszystko przeważały.
Zapraszam również do wchodzenia na bloga Cioci Asi-Horacy i Misie :o)

Dobra, to już wszystko :p
Papatki :3

P.S. Jak coś to nie wiem czy będę pisać przez ten tydzień, bo jutro (w poniedziałek) mam zakładany aparat, a to trochę (trochę-bardzo) boli :p Ale już 2 preżyłam więc ten też :D

4 komentarze:

  1. już tłumaczę, biorę woreczek stunowy, odcinam jego róg i mocuję końcówkę za pomocą taśmy. Wlewam do środka silikon i wyciskam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog :)
    obserwuję, kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy nawet malutki komentarz ♥

Spam i reklamy będą usuwane ♥

Chamskie komentarze zostawiam, ale przygotuj się na chamską odpowiedź :3